Як випустити свою пластикову картку

Випуск карток є справою серйозною - практично будь-яке підприємство (якщо, звичайно, не йдеться про обмежений тираж карток) не може відразу приступити до масової емісії. Спочатку виконується пілотний проект. Він покликаний відповісти на питання: чи дійсно даному підприємству необхідна власна картка і як споживач реагуватиме на її введення?

Не дивлячись на величезну різноманітність застосування пластикових карток, етапи виконання пілотного проекту практично однакові для всіх видів карток. Ось ці "етапи великого шляху":

- визначення мети карткової програми підприємства;

- вибір консультанта (або запрошення фахівця на постійну роботу);

- розробка типів карток, дисконтних схем (схем лояльності), умов видачі карток;

- досвід передбачуваних користувачів картками (по можливості, маркетингове дослідження майбутнього ринку) і складання маркетингової програми;

- вибір технології роботи з картками (що спричиняє за собою використовування цілком певних технічних типів карток, а також пристроїв для роботи з ними);

- вибір постачальників технологій і програмного забезпечення (самим краще ніщо не розробляти), карток, спеціального устаткування для роботи з ними. Якщо передбачається приєднатися до дисконтної системи, то вибір системи і проведення відповідних переговорів;

- економічна оцінка карткової програми;

- юридична експертиза карткової програми;

- висновок контрактів з постачальниками, складання ним технічних завдань (якщо необхідно), складання плану упровадження карткових продуктів. Якщо на картки передбачається поміщати логотип дисконтної системи, висновок відповідних договорів з нею;

- розробка дизайну зовнішнього вигляду картки, підготовка рекламних матеріалів і, якщо необхідно, інших документів (договорів з утримувачами карток, об’яв-оферт);

- реєстрація торгово-сервісного підприємства, як емітента карток (якщо треба отримати міжнародний або загальноукраїнський статус картки);

- виготовлення і отримання карток, отримання пристроїв для роботи з ними і іншого устаткування;

- отримання (при необхідності, доробка або створення) програмного забезпечення;

- тестування системи видачі і прийому карток, навчання персоналу торгово-сервісного підприємства роботі з картками (при необхідності, створення спеціального "карткового підрозділу");

- розповсюдження першого тиражу карток, досвідчена експлуатація системи їх прийому, системи обробки карткових трансакцій і т.п.;

- оцінка результатів досвідченої експлуатації і, залежно від них, розширення, модифікація або згортання карткової програми.

На жаль, загальних рекомендацій по подальшому розвитку проекту дати не можна, багато що залежить від специфіки підприємства. Проте після виконання пілотного проекту приходить досвід, персонал підприємства знаходить відповідну кваліфікацію, і рекомендації звичайно виявляються не потрібні.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.