Пластикові карти зі штрих-кодами

Виготовлення пастикових карток зі штрих-кодом

Штрих-коди викликали справжню революцію в системах автоматичної ідентифікації. Час тече, популярність штрих-кодів не знижується. Чому?

Штрих-код, при невисокій вартості нанесення, забезпечує швидкий і точний збір даних. Співвідношення ціна-продуктивність - вище всяких похвал.

Кодування пластикових карток

Штрих-код створений за принципом світлового сигналу, тому він відноситься до оптичних технологій. Дані кодуються яскравими і темними смугами різної товщини в певному логічному порядку. Штрих-код являє собою графічне вираження інформації, яке лазерний детектор декодує, зчитує і забезпечує зв'язок з електронною системою.

Штрих-код відомий з 1952 року. А з 1973 року ми знаємо абревіатуру UPC (Universal Product Code). В Європі використовується EAN (європейська нумерація статей). Використання EAN або UPC не обмежене на пластикових картах, так як системи сумісні, тому немає необхідності призначати коди для певних країн.

Штрих-коди використовуються тільки для читання, тому будь-яка зміна даних на пластиковій карті досить складна. Можна зашифрувати число або текст, будь-яку інформацію - все, що забажає клієнт.

Де використовуються пластикові картки зі штрих-кодом

Область застосування пластикових карт зі штрих-кодами досить широка. Державні установи, автозаправки, клуби, системи лояльності. Тому що штрих-код - це дешево, зручно і безпечно.

Він допомагає персоналізувати пластикові картки з дисконтом, прив’язуючись до певного клієнта в момент реєстрації. Такий підхід допоможе вам зберігати інформацію про замовлення клієнта, його знижку чи накоплені бонуси.

Як пластикові карти допоможуть вашому бізнесу?

Пластикові карти - це простий спосіб створити базу даних, яка не тільки буде враховувати дані клієнтів, але і підвищувати їх лояльність.

Які є переваги карткової системи лояльності?

  • Зберегти клієнтів і знайти нових.

Інформація, що зберігається за допомогою штрих-коду пластикових карток, дозволить сегментувати клієнтів і пропонувати кожному сегменту аудиторії тільки актуальну для нього інформацію.

  • Підвищення продажів і доходів.

Бонуси за покупки, знижки, акції і розпродажі для власників пластикових карт зі штрих-кодом допоможуть керувати доходами бізнесу.

  • Управління попитом.

Спостерігаючи за покупками, які здійснюють ваші клієнти, ви отримаєте повну картину їх потреб. І зможете направляти їх попит, пропонуючи акції на певні товари.

Замовляйте персоніфіковані пластикові картки зі штрих-кодом, та оцініть їх переваги вже сьогодні.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.