Пластикові картки

Пластикові картки як носії інформаціі

Пластикові картки прийнято вважати носіями інформації. Справа в тому, що вони зберігають у собі наступну інформацію: найменування номер картки, програми, торгівельна марка, координати, термін її дії, смуга, яка використовується для зразка підпису власника карти, а також на ній наявна магнітна смуга  й т.д. Однак, це далеко не все всі способи ідентифікації власника карти.

Основний стимул для впровадження на підприємстві дисконтної програми - збільшення річного прибутку. Це відбувається за рахунок зростання обсягів продажів. Мова йде про одночасне зниженні рентабельності окремої угоди.

Що стосується використання голограм в оформленні рекламних,  клубних та дисконтних карток, - це не лише спосіб захисту, але й ефективний маркетинговий інструмент. Між іншим, переливчаста та райдужна голограма привертає до себе увагу, створюючи відчуття солідності. Традиційно, вона - невід'ємний елемент захисту кредитних карт. У разі застосування блискучих та яскравих  голограм це неможливо,  оскільки це особливість дизайну карти. Однак, у випадку використання голографічних ламінаційних плівок (оверлеїв), такий захист досить надійний. У такому разі зображення прозоре, воно не порушує основної концепції дизайну карти, да й скопіювати його просто неможливо.

 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.