Пластикові картки в мистецтві дизайну

Пластикові картки є не тільки зручним інструментом, що застосовується в банківській справі, торгівлі і сфері розваг. Часто вони здатні уразити своєю красою найдосвідченіших цінителів прекрасного.

Замовники бажають якось виділити, підкреслити свою унікальність і з цією метою розглядають в першу чергу пропозиції, в яких пластикові картки надають найсильніше, у тому числі, естетичне, дія на потенційних клієнтів. Серйозні компанії проводять ретельний відбір ідей оформлення такого роду продукції.

Наприклад, компанія Emirates проводить конкурс на створення карток Skywards. Художнє оздоблення оцінять спеціально запрошені колекціонери і мистецтвознавці. Причому всі роботи будуть продемонстровані на ярмарку мистецтва Art Dubai, проведення якого планується в березні 2011 року. На конкурс приймаються роботи в самих різних напрямах сучасного мистецтва: фотографія, скульптура, живопис.

Пластикові картки в мистецтві дизайну

Пластикові картки, виконані у високохудожньому стилі, напевно стануть предметом гордості їх господарів. Особливо важливо це для візиток. Подібного роду реклама ефективно за будь-який інший спосіб просування продукції або послуг – показувати її частіше, хай і з чисто естетичною метою. Але таким чином про вас дізнається більше число потенційних клієнтів.

Втім, не тільки висока художня цінність може привернути до себе увагу. Формула деяких виробів з пластика часто звучить як «Незвичність». Наприклад, прозора пластикова карта-візитка, яка покладена на стіл, зливається з поверхнею. Або, наприклад, візитка, виконана у вигляді шматочка зошитового листочка в лінійку, зліва якій навіть промальовували червоні поля. А як вам візитки з пластика, за допомогою яких можна причесатися або поснідати?

В деяких візитках автори, як нам здається, перестаралися з оригінальністю. Наприклад, візитка у вигляді паперового стаканчика. Всі реквізити нанесені на його дні так, що розглянути їх достатньо проблематично. Хоча є і практичні екземпляри. Наприклад, є пластикові картки, схожі на шкільні лінійки. Або картки-леза або дерев'яні візитки-прищіпки.

Виробники не забувають також і про незрячих клієнтів. Звичайно, пластикові картки для них зовні скучні і монотонні. Так в цьому і немає особливої потреби. На поверхні пластика шрифтом Брайля витиснена необхідна інформація. Якщо серед ваших клієнтів є незрячі люди (члени суспільства сліпих), то подібні візитки значно полегшать спілкування з ними.

Є візитки з наполовину романтичними визнаннями: «Ми любимо Вас.». Замість трикрапки наносять стираний шар, під яким виявляється друга, вже не романтична, фраза «.і Ваші гроші».

Є візитки, створені для шпигунів або любителів конспірації. Візитка розламується на дві частини, краї яких на зламі виходять достатньо нерівними. Одну частину ви віддаєте одному «агенту», другу – «іншому». Таким чином, вони взнають один одного, тільки правильно сумістивши дві половинки візитки. Це, звичайно ж, жартівлива візитка.

Для залучення клієнтів інші банки йдуть далі за відчуття гумору. Нюх і дотик – саме про них пригадали фахівці «БелСвіссБанка». Одна сторона пластикової карти цього банку шорстка, а інша – гладка. Зовні це чудо дизайнерського мистецтва виконано у вигляді розгорненої плитки шоколаду. Потримавши в руках таку «плитку» ви напевно схочете відкусити від неї шматочок. Адже для посилення схожості пластиковій картці додали аромат шоколаду.

Безліч ідей для пластикових карток вимагає такої ж різноманітності матеріалів. В хід йдуть: папір, метал, дерево і навіть гума. Але з великим ступенем упевненості можна сказати, що найпрактичнішим і ефектним є все-таки пластик. Він не іржавіє, не намокає і надовго збереже таку потрібну клієнту інформацію про вас.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.