ПЛАСТИКОВІ КАРТКИ ТА ЇХ СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧЕМ

ПЛАСТИКОВІ КАРТКИ ТА ЇХ СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧЕМ

З психології відомо, що емоції є серйозною рушійною силою, потужним стимулом до здійснення людиною будь-яких вчинків. Цим грамотно користуються, наприклад, іміджмейкери політиків, активно впливаючи не тільки на логіку, а й на емоції виборців, які в ряді випадків і зумовлюють їх вибір.

Ті ж закони діють і для фінансових інституцій, які сприймаються людьми не тільки логікою, але і на емоційному рівні.

Дуже часто компанії недооцінюють цей фактор формування іміджу, приділяючи йому недостатньо уваги в цілому і емоційного аспекту дизайну своїх пластикових карт, які є складовою загального іміджу компанії, зокрема. Тим часом, виготовлення пластикових карт з урахуванням їх емоційного сприйняття може в помітною мірою сприяти збільшенню числа клієнтів і їх лояльності.

Емоційне сприйняття пластикової карти зумовлюється, в першу чергу, її стилем, композицією і колірним рішенням - тими складовими, які створюють у користувачів перше враження. Складовою композиції є форма, розмір і розміщення на площі карти тих чи інших дизайнерських елементів.

Такими елементами можуть служити:

  • логотип або товарний знак емітента;
  • фірмовий знак дисконтної або платіжної системи;
  • фірмові знаки компаній-партнерів;
  • голограма;
  • персоніфіковані дані клієнта, які можуть бути надрукованими або ембосованими;
  • контактний пристрій мікросхеми (для чіпованих карт);
  • особливості колірного рішення.

Зворотний бік пластикової карти, як правило, має набір стандартних елементів, серед яких можуть бути:

  • магнітна смуга;
  • місце для підпису власника карти;
  • текстова інформація;
  • штрих код;
  • фотографія власника карти.

І хоча розташування вищевказаних елементів зазвичай стандартне, при розробці дизайну слід врахувати наявність слідів ембосування на лицьовій стороні і інші можливі нюанси.

При підборі колірних рішень важливо враховувати наступне ламінування пластикової картки, яка в підсумку може спотворювати колірну палітру. Саме тому підбирати кольори повинні професіонали, знайомі з технологією виготовлення пластикових карт і враховують особливості цього процесу.

Колірна гамма і композиція карти повинні не тільки гармонійно поєднуватися, але і надавати картці неповторний, а головне - впізнаваний стиль і унікальність.

Не варто економити на дизайні пластикових карт, намагаючись виконати його власними силами. Професійно виконана цікава композиція на пластиковій картці - крок до успіху вашої компанії

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.