ПЛАСТИКОВІ КАРТКИ-БЕЙДЖІ

ПЛАСТИКОВІ КАРТКИ-БЕЙДЖІ

Бейджі - картки з картону, пластику або інших матеріалів, на які наносяться індивідуальні дані їхнього власника - застосовуються сьогодні в самих різних закладах: в школах їх носять вчителя і діти, в магазинах - продавці та адміністратори, в установах сфери обслуговування - представники персоналу.

Бейдж, на якому вказано ім'я і посаду власника, допомагає знаходити потрібних співробітників, звертатися з проханнями та скаргами ні до першого ліпшого працівника, а до того, в чию компетенцію входить вирішення проблеми, швидко і успішно налагоджувати комунікацію. Вже давно бейджі стали невід'ємною частиною ділового етикету, дозволяючи економити час (співробітникові не потрібно постійно представлятися) і роблячи спілкування більш предметним і конструктивним.

Пластикові бейджі

Пластик, зважаючи на свою довговічність і невисоку вартість, є найбільш поширеним матеріалом для виготовлення бейджів. Якщо картонні вироби швидко втрачають вигляд, а металеві досить дорогі у виготовленні, то пластик позбавлений обох цих недоліків. Крім того, він зручний в роботі, а нанесена на нього текстова інформація виглядає читабельною і чіткою.

Пластикові карти-бейджі призначені для носіння на одязі і можуть кріпитися до неї різними способами: прикріплятися за допомогою затібки-крокодила або шпильки, а також вішатися на шию на тасьмі або шнурку. Розміри і форма бейджів теж можуть бути різними, в залежності від конкретних потреб замовника.

Так, для одноразових заходів - конференцій, семінарів, симпозіумів - часто замовляють бейджі на тасьмі збільшених розмірів квадратної форми. Для постійного носіння співробітниками зазвичай виготовляють бейджі прямокутної стандартної форми з застібками (шпилькою або крокодилом).

Інформація на бейджі може бути змінною (в цьому випадку вона друкується на папері і вставляється в віконце) або постійної, і тоді вона друкують на пластиці друкарським способом. Часто, крім особистих даних представника персонала і його фотографії, на бейджі друкується назва компанії, її логотип, і інші елементи, складові корпоративного іміджу.

До дизайну бейджів слід поставитися продумано і виважено. З одного боку, вони повинні відповідати загальному іміджевому рішенню компанії, з іншого - бути читабельними і лаконічними, що не бути перевантаженими додатковими декоративними елементами. В якості прикраси досить буде використовувати або логотип компанії, або строгий екслібрис.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.