Пластикова дисконтна картка

Пластикова дисконтна карта спроможна  створити постійну групу клієнтів навколо підприємства

 

Ринок споживчих товарів і послуг завжди користується загостренням конкуренції. Це основна причина кардинальних змін, які стосуються системи взаємин між продавцями та покупцями. Відбувається перехід від «торгівлі» у повсякденному розумінні  до досить розвинутої системи економічного партнерства. У такому разі встановлюються довгострокові стійкі зв'язки між усіма учасниками процесу реалізації послуг та будь-яких споживчих товарів.

Що стосується методів сучасного маркетингу, вони передбачають можливість ефективного використання цінових факторів, які необхідні в процесі  формування  нової системи добре налагоджених зв'язків між споживачами та торгівельними підприємствами.

Досить прогресивні нові методи стимулювання попиту. Вони передбачають розвиток клубних та дисконтних програм, які самостійно проводяться  фірмами по відношенню до своїх клієнтів. Інструмент зв'язку у таких програмах - пластикова картка (страхова, клубна, дисконтна, клубна, а також інші). Саме їх випускають підприємства з метою збільшення кількості клієнтів.

Дисконтні програми  - форма реалізації цінової стратегії. Вона передбачає можливість, яка свідчить про одночасне застосування різноманітних цін на одні і тіж самі товари підприємством.

Ціна для різної категорії покупців встановлюються на різному рівні. Так, наприклад, численні торгівельні підприємства намагаються надати знижки привілейованій групі покупців. Цей етап здійснюється різноманітними шляхами, зокрема, існують десятки критеріїв віднесення покупців до привілейованої групи. Мова йде про частоту покупок, обсяг.

Варто звернути увагу на те, що дисконтні карти збирають інформацію про клієнта. Справа в  тому, на момент видачі дисконтних карт клієнт заповнює анкету. Саме вони і дозволяють здійснювати численні маркетингові дослідження, сповіщаючи своїх клієнтів про нові пропозиції та надходження.

Підприємство самостійно займається розробкою програм знижок, таким чином залучаючи покупців. Окремій групі пропонується пластикова дисконтна карта, яка спроможна  створити постійну групу клієнтів навколо підприємства. Таким чином збільшується престиж підприємства та його торгівельний обіг. 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.