Дисконтна картка

Дисконтна картка здатна активізувати продаж та сформувати широке коло постійних клієнтів 

 Дисконтна картка – це досить вдалий спосіб персоналізованої роботи з клієнтом. Вона настільки актуальна у сучасному суспільстві, що її практичне використання свідчить про переваги у конкурентній боротьбі на ринку збуту товарів будь-якого призначення. Мова йде про накопичувальну систему знижок на фірмовій дисконтній картці. Отож, наявність дисконтної картки має свої переваги.

В першу чергу це пріоритет у процесі відкриття нового магазину. Реальний покупець, отримавши дисконту картку, має можливість отримати знижку з подальшою гарантією збільшення процента накопичення, який часто досягає позначки 20%. Тобто, мова йде про можливість отримати максимальну скидку, незважаючи на те, що існує постійна. Отже, дисконтна картка здатна стимулювати попит.

Наступна перевага наявності накопичувальної дисконтної картки у наступному: здатність утримати постійних клієнтів на  мати нових. 

Оскільки, виготовлення фірмових пластикових карток – це досить поширене явище, що дозволяє суттєво змінити накопичувальну дисконтну систему, для сучасного торгівельного підприємства та споживача це інструмент зв’язку або ефективний метод маркетингу.  

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.