Бонусна пластикова картка

Використання бонусної картки і бонусного рахунка – один із методів залучення постійних клієнтів

На вітчизняною ринку досить актуальною є бонусна картка. Вона представляє собою досить новий інструмент, який набагато перспективніший з точки зору лояльності клієнтів.

Бонусна картка – пластикова картка, на якій зображено штрихкод або магнітну стрічку, яка має код клієнта. Це дає можливість знайти бонусний рахунок самого клієнта в базі, нарахувавши винагороду.

Немає можливості витрачати бонуси в іншому закладі, оскільки вони являють собою внутрішню валюту будь-якого підприємства. Таким чином, бонусний рахунок дійсний лише там, де була випущена сама бонусна картка.  

Працює бонусна система наступним чином. В першу чергу, це принцип накопичувального рахунку. Тобто, клієнт обслуговується у спорт-клубі, салоні, неоднаразово купує товари, за що отримує певну суму бонусів. Вони виступають реальними грошима, які люди мають можливість витратити у  закладі. Це істотно зменшує витрати на програму лояльності, не зважаючи на діючу дисконтну програму. Бонусна програма передбачає витрату суми бонусу. В середньому, це в межах 10 % від суми візиту.

 

 Клієнту теж буває цікаво витрачати бонус, який час  від часу   не обмежується лише зарахуванням "грошей" на рахунок, а й дозволяє одержувати часом і приємні подарунки. Це може бути індивідуальне заняття з тренером у клубі, безкоштовна процедура у косметолога. 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.