ЗНАЧЕННЯ ДИЗАЙНУ ПЛАСТИКОВИХ КАРТ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ

ЗНАЧЕННЯ ДИЗАЙНУ ПЛАСТИКОВИХ КАРТ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ

Одна з функцій пластикових карт - формування споживчого попиту на послугу або товар, пропоновані тією чи іншою організацією. Картки можуть надавати споживачеві інформацію, з їх допомогою можна підтримувати і нарощувати обсяги продажів, впливати на рівень довіри в суспільстві, формувати імідж всієї компанії. Незважаючи на очевидність вищевикладених фактів, багато емітентів не приділяють достатньо уваги маркетинговій політиці в цілому і іміджу компанії зокрема, що є їх серйозною помилкою.

Дизайн пластикових карт

Виготовлення пластикових карт має починатися з серйозної роботи над їх дизайном, до якого слід залучити фахівців, що мають знання і досвід в цій області.

За весь час існування пластикових карт був накопичений чималий досвід в розробці їх дизайну з урахуванням побажань замовника, сформовані головні критерії, якими може бути оцінений результат.

Поняттям «дизайн» зазвичай позначають різні види діяльності, спрямованість яких - формування функціональних і естетичних властивостей того чи іншого об'єкта. До дизайну пластикових карт пред'являється кілька вимог:

1. Естетичні вимоги.

Саме вони є особою емітента (торгової організації, банку і т.д.), формують його імідж. По дизайну карти організація повинна бути впізнавана її цільовою аудиторією. До естетичних вимог відносяться також розміщення на карті реквізитів організації та унікальність її дизайнерського рішення.

2. Функціональні вимоги.

Саме вони зумовлюють основні технічні можливості пластикових карт: чи будуть це магнітні картки, чіпові або смарт-карти, наскільки добре буде захищена карта від підробок і злому, наскільки коректно буде працювати зчитувальною апаратурою.

На кінцевий результат дизайнерських розробок впливає кілька чинників:

  • іміджева політика емітента, ступінь співпраці дизайнерів з відділами маркетингу і реклами;
  • облік попереднього досвіду випуску пластикових карт;
  • вміння дизайнерів прогнозувати політику і перспективи розвитку карткової системи на найближче майбутнє;
  • наявність у емітента необхідних грошових ресурсів для просування і супроводу карт.

Участь замовника в процесі розробки дизайну карти є необхідною умовою її успіху, оскільки тільки замовник може адекватно сформулювати головні критерії, які стосуються іміджу компанії.

Слід зазначити, що гроші, витрачені на професійний дизайн карти, будуть, в порівнянні з вартістю її виготовлення, вельми скромними, а вигода від грамотного дизайну здатна багаторазово перевищити будь-які пов'язані з цим витрати.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.