Дисконтні картки як інструмент для залучення клієнтів і створення стабільної клієнтської бази

Дисконтні картки як інструмент для залучення клієнтів і створення стабільної клієнтської бази

Одним із сучасних високотехнологічних носіїв інформації, у тому числі рекламної, прийнято сьогодні вважати пластикові картки. Їх сфера використання доволі широка. Між іншим, вона постійно збільшується, проникаючи практично у нові галузі нашого побуту.

Сьогодні перевагами дисконтних карток користуються не лише  підприємства великих мегаполісів, але і магазини невеликих міст.

Використання пластикових карток - це досить ефективний маркетинговий хід. Практично, це спосіб персоналізації роботи з клієнтом, облік здійснених покупок  та сам аналіз довгострокової перспективи. 

Пластикові картки використовуються з ціллю ідентифікації клієнта (наприклад, клуби, страхові компанії, супермаркети). Таким чином, створюється дисконтна система.

Дисконтні картки – це інструмент для залучення клієнтів і створення стабільної клієнтської бази. Існують бонусні програми, які закладені для власників дисконтних пластикових карток. Їх основне завдання – стимулювання клієнтів звертатися за покупками або наданням послуг саме до вас.

Сьогодні пластикові картки обов'язкові у певних сферах життєдіяльності. Мова йде про торгівлю, сферу обслуговування, фінансові установи, готелі та ін.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.