Дисконтні картки: види і способи розповсюдження

Дисконтні картки: види і способи розповсюдження

Основною складовою дисконтної системи, покликаної стимулювати покупців і є ефективним засобом залучення нових клієнтів, є пластикові карти. Це можливо за умови продуманої і вивіреної логістичної політики.

Пластикова карта, при правильному її використанні, може стати доповненням іміджу компанії, впливати на ставлення громадськості до її діяльності, сприяти зростанню продажів.

Перш, ніж замовляти виготовлення дисконтних карт, слід не тільки продумати систему знижок, але і спосіб їх поширення.

Способи поширення дисконтних карт

Будь-яка дисконтна система вимагає певного алгоритму впровадження карт в середовище покупців. Таких алгоритмів існує кілька.

Одним з них є вручення покупцеві карти в якості нагороди за велику покупку. Цей варіант є популярним і досить ефективним. Таким чином, магазин проявляє до покупця особливу увагу, дякує за покупку, за те, що був обраний саме цей магазин. Цео створює торговій точці позитивну репутацію.

Інший спосіб поширення дисконтних карт - покупка за невелику плату. У покупців такий спосіб користується меншою популярністю. До нього зазвичай вдаються ті люди, які планують користуватися магазином (салоном, рестораном, клубом) постійно.

Деякі компанії пропонують безкоштовну видачу своїх знижкових карт першим 100 або 1000 відвідувачів.

Види дисконтних карт

Кожна організація, що надає послуги або продає товари, може мати свої дисконтні карти. Такі карти називаються локальними.

Існують також універсальні дисконтні картки, що дають право на знижки в великих торгових, ресторанних мережах. Такі карти можуть в деяких випадках діяти і за кордоном.

Ще один різновид дисконтних карт - платіжно-дисконтні карти. З їх допомогою можна розрахуватися за товар або послугу і отримати знижку. Виготовлення дисконтних карт цього типу зазвичай здійснюється банками, а знижки по ним надаються в компаніях-партнерах банку.

Знижки за дисконтними картками

Кожна компанія перед виготовленням дисконтних карт повинна провести маркетингові дослідження, на базі яких визначити розмір і тип знижок.

Деякі компанії вводять різнорангові дисконтні карти (срібні, золоті, преміум і т.д.), стимулюючи клієнтів підвищувати свій ранг шляхом придбання більшої кількості товарів і послуг.

Знижки при цьому можуть бути різного типу:

  • фіксовані (покупець отримує чітко зафіксовану знижку в 2, 3, 5%);
  • частково фіксовані (розмір знижки залежить від суми покупки, групи товарів і т.д.)
  • вільні (знижки можуть накопичуватися: відсоток знижки збільшується з кожною наступною покупкою, знижки можуть надаватися по досягненню певної суми покупок, знижки можуть бути різними на кожен конкретний товар).

Тож обирайте той вид дисконтних карток, який більше підходить вашій організації. Проведіть дослідження вашого ринку, щоб визначитися з типом розповсюдження. Цифрова друкарня VPM-Поліграф забезпечить якісний та швидкий друк дисконтних пластикових карток.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.